CASHOFFが日本市場に価値ある存在であることをSLUSH TOKYO 2019で証明

CASHOFF

CASHOFFが日本市場に価値ある存在であることをSLUSH TOKYO 2019で証明

AsiaNet 77912(0444)

【東京2019年3月20日PR Newswire=共同通信JBN】フィンテック企業のCASHOFFは2019年2月22日から23日に開催されたイベントSLUSH TOKYO 2019に参加した。SLUSHでは著名講演者が集まって彼らの経験を共有し、イノベーション企業が集合して最先端技術を披露することにより、すべてのテクノロジー企業が世界のオーディエンスに到達する独自の機会を提供する。

https://photos.prnasia.com/prnh/20190318/2405953-1

CASHOFFはそのソリューションをSHOWTECH TIMEで発表するために選ばれた。CASHOFFのディレクター、ビリー・リョン氏はCASHOFFのホワイトラベル・ソリューションがオンラインバンキングとモバイルバンキングのアプリケーションに、どのようにしてシームレスに統合されるかを披露した。リョン氏は柔軟でケースに応じた助言、ゲーミフィケーション、無制限のキャッシュバック・チャンスによって顧客を獲得する方法も示した。日本のメディアはすぐに、CASHOFFの日本デビューに活発な関心を寄せた。日本のオンラインメディアGrasshopperはCASHOFFの講演を取材し、潜在性をもつトップ5のスタートアップの1つとしてCASHOFFに注目した。

CASHOFFディレクターのビリー・リョン氏は「日本は当社が重点を置く主要なアジア太平洋市場の1つであり、当社は日本の銀行や金融機関と積極的な会話を交わした。その多くは顧客との長期的な関係も大切にしながら、彼らのデジタルプラットフォームを使って顧客エンゲージメントを向上させる新しい方法を求めている。当社はその分野で実績ある専門知識を持っており、彼らにこの価値を確実に提供するだろう」と述べた。

CASHOFFのニューラルネットワークとファジー論理アルゴリズムは顧客の資金の流れと購入記録の蓄積データを取り出す。顧客は1つのスクリーンで異なる銀行やさまざまなロイヤルティープログラムのバンキングカードと口座を見ることができ、経費が自動分類されて人工知能によって的が絞られた助言を提供するリポートを確認できる。キャッシュバック・プログラムにより、CASHOFFと人気ブランドとの優れた協力のもと、顧客はすべての店舗で販売され、購入した品物ごとに有効なリワードを得ることができる。こうした特徴はeバンキングシステム内での顧客エンゲージメントを強化すると共に、銀行と顧客の長期的関係を発展させるもので、それによって顧客満足度が促進する。

▽バッググラウンド

CASHOFF Ltdは2013年創立のフィンテック企業で、LEVEL39、Innovate Finance、Cyberportといった金融技術において世界で最もコネクトされたコミュニティーのメンバーである。

CASHOFFはデータ集約、分析と強化、画期的テクノロジー、バンキングサービスを推し進めるのに必要な市場への即応性に膨大な知識を持ち、それによって同社は先進的で顧客ロイヤリティー指向になっている。

CASHOFFのソリューションは重点を欧州とアジアに置いた全世界で40以上の銀行のニーズに応え、成功している。2017年、デロイトはCASHOFFをトップ10のフィンテック企業の1つとしてリストアップしている。

ソース:CASHOFF

CASHOFF proves itself to be a valuable asset to the Japanese market at SLUSH TOKYO 2019

PR77912

TOKYO, March 20, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

A fintech company, CASHOFF, took part in the SLUSH TOKYO 2019 event on 22 - 23

Feb 2019. SLUSH offers a unique opportunity to all tech companies to reach the

global audience by gathering well-known speakers to share their experience, and

innovation companies to show their cutting-edge technology.

https://photos.prnasia.com/prnh/20190318/2405953-1

CASHOFF has been chosen to pitch their solution at SHOWTECH TIME. Billy Leung,

Director at CASHOFF, showcased how CASHOFF's white-label solution can be

seamlessly integrated into online banking and mobile banking applications. He

also showed the way of acquiring customers by soft and tailored advising,

gamification and unlimited cashback opportunities. CASHOFF's debut in Japan

quickly excited attention from Japanese media. Grasshopper, an online media

from Japan, covered CASHOFF's speech and featured the company as one of the top

5 potential start-ups.

Billy Leung, Director at CASHOFF, "Japan is one of the major APAC markets that

we are focusing on, we had positive conversations with Japanese banks and

financial institutions. Many of them are seeking new ways to enhance customer

engagement with their digital platform while also trying to foster long term

relationships with their clients. We have proven expertise in this field and

will definitely deliver this value to them."

CASHOFF's neural networks and fuzzy logic algorithms mine the accumulated data

on customers' financial flows and purchase histories. Customers can see their

banking cards/accounts of different banks and various loyalty programs from one

screen, check reports with automated expense categorization and targeted advice

from artificial intelligence. Cashback program also allows customers to earn a

feasible reward per every item on offer purchased at any store with CASHOFF's

capable cooperation with popular brands. These features drive customer

satisfaction by enhancing customer engagement inside the e-banking system and

fostering long term relationship between the bank and its customers.

Background

CASHOFF Ltd is a Fintech company established in 2013 and a member of the

world's best-connected communities on finance technology, such as Level39,

Innovate Finance, Cyberport.

Vast knowledge in data aggregation, analysis and enrichment, breakthrough

technologies and a rapid response to the market needs move banking services

forward, making them more advanced and customer loyalty oriented.

CASHOFF solutions successfully serve the needs of more than 40 banks worldwide,

focusing on Europe and Asia. CASHOFF is a top 10 Fintech company listed by

Deloitte in 2017.

SOURCE  CASHOFF

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