INCによる「より健康な世界のためのナッツキャンペーン」が47,800ユーロを調達、子供の栄養失調と闘う

国際ナッツ・ドライフルーツ評議会(International Nut and Dried Fruit Council)

INCによる「より健康な世界のためのナッツキャンペーン」が47,800ユーロを調達、子供の栄養失調と闘う

AsiaNet 78019

レウス(スペイン)、2019年3月27日/PRニュースワイヤー/ --

・Global Trade Inc.、Bösch Boden Spies GMBH and Co. KG、Noberasco SPA、Tomra Sorting Solutions、Campos Brothers Farms、John B. Sanfilippo and Son, Inc.、MWT Foods、QiaQia Food Co. Ltd.、Setton Pistachio of Terra Bella, Inc.、ShoEi Foods Corporation、Samsons TradersそしてCWS Ingredientsの協力のおかげで、キャンペーンはその目的を果たすことが出来ました。

・この47,800ユーロで、セーブ・ザ・チルドレン(Save the Children)は、モーリタリア、南スーダン、バングラデシュの2,041人の子供たちに栄養バックを毎月支給することが可能になりました。

1月以降、「より健康な世界のためのナッツキャンペーン(Nuts for a Healthier Wrold Campaign)」を通して国際NGOのセーブ・ザ・チルドレンには47,800ユーロが集まっています。国際ナッツ・ドライフルーツ評議会(INC: International Nut and Dried Fruit Council)の世界的なキャンペーンにより、当初の目標額である4万ユーロ以上が集まっています。この目標を達成したことで、セーブ・ザ・チルドレンは、モーリタリア、南スーダン、バングラデシュの2,041人を超える極度の栄養失調状態にある子供たちに毎月栄養パックを支給することができます。

昨年、INCはこのプロジェクトに対する関心を高めるために動画キャンペーンを作成し、2019年の初めにセーブ・ザ・チルドレンは力を合わせてすべての動画のシェアを物理的な支援に変えました。INCもメンバーに、寄付をしてさらにキャンペーンを強化するようプロジェクトへの参加を要請しました。このメインの動画は43,000回以上シェアされており、その他のコンテンツは110万回以上視聴されています。あらゆるメディアやプラットフォームを通してこのキャンペーン映像は4,300万人以上の人たちに届いています。

セーブ・ザ・チルドレンとのパートナーシップにより資金調達の組織が強化されて以降、Starline Global Trade Inc.、Bösch Boden Spies GMBH and Co. KG、Noberasco SPA、Tomra Sorting Solutions、Campos Brothers Farms、John B. Sanfilippo and Son, Inc.、MWT Foods、QiaQia Food Co. Ltd.、Setton Pistachio of Terra Bella, Inc.、ShoEi Foods Corporation、Samsons TradersそしてCWS Ingredientsがこのプロジェクトの代表的な旗振り役になっています。

INCのエグゼクティブ・ディレクターGoretti Guaschは、「ナッツ・ドライフルーツ業界が再度終結してこのような重要な目的を支援しているのを見て嬉しいです」と語っています。セーブ・ザ・チルドレンの国際協力・人道支援担当部長David del Campoは、「ナッツは多くの栄養失調状態に対して大いに役立ち、このキャンペーンのおかげで、我々は妊婦と幼い子供たちが正確な治療を受けられるよう援助することが出来ました。」

INCは、INCメンバー、INCコミュニティ、そして何よりもセーブ・ザ・チルドレンがこのキャンペーンに参加してくれたことに感謝しています。

ロゴ - https://mma.prnewswire.com/media/841367/INC_Logo.jpg

写真 - https://mma.prnewswire.com/media/841368/INC_Save_the_Children.jpg

Video: https://www.youtube.com/watch?v=lHkWeC5ruZU

INC報道関係お問合せ: press@nutfruit.org、電話:+34-977-33-14-16

(日本語リリース:クライアント提供)

Nuts for a Healthier World’s Campaign from INC Raises 47,800 euros to Fight Against Child Malnutrition

PR78019

REUS, Spain, March 27, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

- Thanks to the collaboration of Starline Global Trade Inc., Bosch Boden Spies

GMBH and Co. KG, Noberasco SPA, Tomra Sorting Solutions, Campos Brothers Farms,

John B. Sanfilippo and Son, Inc., MWT Foods, QiaQia Food Co. Ltd., Setton

Pistachio of Terra Bella, Inc., ShoEi Foods Corporation, Samsons Traders and

CWS Ingredients, the campaign has turned its mission into reality.

- With the 47,800 euros, Save the Children could provide 2,041 children from

Mauritania, South Sudan and Bangladesh, a monthly supply of nutritional packs.

Since January 47,800 euro has been raised for the international NGO Save the

Children through Nuts for a Healthier World Campaign. INC International Nut and

Dried Fruit Council’s global campaign has exceeded the initial 40,000 euro

goal. With this achievement, Save the Children can provide a monthly supply of

nutritional packs to more than 2,041 severely malnourished children from

Mauritania, South Sudan and Bangladesh.

Last year, the INC created a video campaign to raise awareness of the Project,

and at the beginning of 2019, Save the Children joined forces and  turned all

video shares into physical aid. The INC also asked members to join the project

by donating, and further empowering the campaign. The main video has been

shared over 43,000 times, with other content totalling over 1.1 million views.

While the campaign visibility through all media and platforms has reached more

than 43 million people.

Since the partnership with Save the Children boosted the fundraiser, companies

such as Starline Global Trade Inc., Bosch Boden Spies GMBH and Co. KG,

Noberasco SPA, Tomra Sorting Solutions, Campos Brothers Farms, John B.

Sanfilippo and Son, Inc., MWT Foods, QiaQia Food Co. Ltd., Setton Pistachio of

Terra Bella, Inc., ShoEi Foods Corporation, Samsons Traders and CWS

Ingredients, have become the cause’s most prominent flag-bearers.

Goretti Guasch, INC Executive Director, has expressed: “I am delighted to see

the nut and dried fruit industry come together again to support such an

important cause.” As for Save the Children’s Director of International

Cooperation and Humanitarian Action, David del Campo, “Nuts have much to offer

in most situations of malnutrition and this campaign has helped us to ensure

that pregnant women and young children have access to an accurate treatment.”

The INC thanks the INC members, the INC community and above all, Save the

Children for joining the campaign.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/841367/INC_Logo.jpg

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/841368/INC_Save_the_Children.jpg

SOURCE: INC International Nut and Dried Fruit Council  

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