毎日新しく楽しめるK-style、女性洋服通販「ATTRANGS」、日本サイトオープン
毎日新しく楽しめるK-style、女性洋服通販「ATTRANGS」、日本サイトオープン
毎日20枚以上の新着紹介から、毎月・毎週行ういろいろなイベントまで・・・グローバルを目指す
AsiaNet 79401
ソウル(韓国)、東京、2019年6月28日/PRニュースワイヤー/ --
「韓流」の関心が爆発的だ。特に韓国人のファッションスタイルの‘K-style’が世界の人の目を引いている。
女性洋服通販のATTRANGS(アットランス)が日本サイトのオープンで外国の顧客がK-styleを楽しめるようにして最近話題になっている。
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190626/2508895-1
ATTRANGSは韓国を越え、グローバル市場にも挑戦している女性洋服ブランドである。今回の日本サイトオープンは独立サーバー開発で画期的なサービスを提供しながら、海外売り上げを高めることを目標にしている。毎日20枚以上の新着で新しさはもちろん、いろいろな参加イベントで買物以外の楽しみまで提供している。
セレブルックカテゴリも目立つ。世界のトレンドになったK-styleを‘服’として顧客が経験できるように企画した。有名な芸能人やアイドルが着用した服を直接企画・販売することで顧客がもっと合理的に買物できるよう案内している。
Our Storyは洋服1枚でも魅力を100%紹介したいATTRANGSのストーリーを込めた。素材はもちろん、身長による丈感などいろいろな特徴を説明しながら、顧客に「信じて購買できるATTRANGS」のイメージを与える。企画からテーマを設定していろいろな着回し方法をお勧めしたりしながらコーデに悩む顧客のニーズにも答えている。
このようなATTRANGSの20~30代女性のニーズに答える商品と顧客の立場から考えるマーケッティングで常連も多くなった。実際にグーグル関連検索に‘ATTRANGS 口コミ’があるほどだ。これはたくさんの人がATTRANGSの率直なレビューを欲しがっている証拠で、ツイッター、インスタグラムなどのSNSでもATTRANGSのレビューを話し合う書込みが増えている。
一方、ATTRANGSは毎月28日から2~3日間ATTRANGS DAYを行っている。ATTRANGS DAYは送料無料、最大40%割引などいろいろな特典を提供するイベントだ。関係者は“毎月定期的なイベントで一度も購買しなかった顧客はいても、一度しか購買したことがない顧客はいないこと”を目指していると言った。今月は6月28日から30日までの予定だ。
▽メディア連絡先
Attrangs
JUNG GI YUL
+81-03-4570-4850
attrangs@naver.com
(日本語リリース:クライアント提供)
'ATTRANGS' Provides a Variety of Female K-Style Daily Look-Clothing - Open Japanese Online Store
PR79401
SEOUL, South Korea and TOKYO, June 28, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
With the explosively increasing interest in Hallyu (the Korean wave), K-style
fashion from South Korea is also increasing in popularity worldwide. ATTRANGS,
a female clothing fashion brand opened its Japanese online shopping mall,
making it easier for overseas customers to enjoy K-style products.
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190626/2508895-1
ATTRANGS has become a global women's clothing brand that is now targeting the
global market beyond Korea.
The opening of the Japanese mall is aimed at improving overseas sales by
providing innovative services to the Japanese market through the establishment
of an independent server.
By introducing more than 20 brand new items each day and encouraging users to
participate in online events, the brand hopes to make the entire shopping
experience fun and exciting for their customers.
The website also has a "celeb-look" section where customers can experience
clothing items worn by K-pop idols and celebrities. By enabling customers to be
a part of the Hallyu trend at reasonable and affordable prices.
The "Our Story" category explains the story of ATTRANGS - a shopping mall that
wants to help their customers to empathize with their products. By providing
detailed explanations of their products from measurements to materials, it
gives shoppers an honest image of the company. It also provides fashion tips
for customers having difficulties with what to wear, focusing on the different
themes and styles each item.
ATTRANGS has focused on positive marketing to form a mania group by correctly
identifying the needs of women in their 20s and 30s.
Even leading to a trending Google search term, 'ATTRANGS word-of-mouth', while
customer reviews are continuously being uploaded on various social media
channels including Twitter and Instagram, proving the popularity of the brand,
as well as the increasing interest of potential and existing customers.
The event will take 2 to 3 days on the 28th of every month, it called ATTRANGS
Day, where visitors will be offered free-delivery and a discount rate of up to
40%. The staff has stated that, "We are aiming to continue with offers and
events to make sure customers come back for more once they've experienced the
joy of shopping with us". This month, ATTRANGS Day will be held from the 28th
until the 30th.
Media Contact:
Attrangs
JUNG GI YUL
+81-03-4570-4850
attrangs@naver.com
SOURCE: Attrangs
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