Xinhua Silk Road:中国のナショナルブランド企業がHarbin Ice-Snow Worldで展示

Xinhua Silk Road Information Service

2020/1/15 13:59

Xinhua Silk Road:中国のナショナルブランド企業がHarbin Ice-Snow Worldで展示

AsiaNet 82526 (0077)

【北京2020年1月15日PR Newswire=共同通信JBN】National Brands Project of Xinhua News Agency(新華社通信のナショナルブランド・プロジェクト)に関わる中国のナショナルブランド企業24社が黒竜江省の第21回Harbin Ice-Snow World(ハルビン氷と雪の世界)テーマパークに姿を見せた。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20200114/2690220-1-a

Moutai、King's Luck、Xifeng、Chery、Brilliance Auto、Gree、JD.com、Yili(伊利)、JOMOOなどの中国のナショナルブランド企業はさまざまな氷の彫刻を展示することにより、自社の製品、サービス、企業カルチャーを紹介した。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20200114/2690220-1-b

有名な酒造企業であるMoutaiは妖精の氷の彫刻を作った。Moutaiはナショナルブランドとして、中国の文化的価値を伝え、社会的責任を果たすことに専念している。

Guoyuan、Jinshiyuan、Gaogouの3つのブランドを所有するKing's Luckは江蘇省を本拠とする酒造会社である。King's Luckのチョウ・スーミン会長兼ゼネラルマネジャーによると、同社は中国酒である白酒の文化を広めることにコミットしている。

鳳凰の氷の彫刻はXifengと呼ばれる酒ブランドにより発表された。Xifeng GroupおよびShaanxi Xifeng Liquor Co., Ltd.のチャン・ジャン会長は、Xifengはブランドプロモーション、製品販売、経営革新、生産・運用、構造調整、変革、アップグレードに注力することにより、良好な開発トレンドを維持すると語った。

CheryとBrilliance AutoはArrizo GX、Tiggo 8、Brilliance V7などの乗用車モデルの氷の彫刻を展示することにより存在感を示した。Cheryは、自動車産業発展により国に奉仕するという信念を持って、中国で約5万人の雇用、海外の国・地域で1万人以上の雇用を提供してきた。

Brilliance Autoは、遼寧省の大手自動車ブランドで中国の主要な独立系自動車ブランドとして、消費者に高品質の製品と心のこもったサービスを提供し、世界の知恵を備えた国民的エコノミーカーの構築にコミットしている。このことはBrilliance Autoのイエン・ビンジュー会長が紹介した。

一方、中国の家電メーカーGreeは、このテーマパークに企業文化を示す体験エリアを建設した。160を超える国・地域で販売されているGreeの製品は、家電製品、ハイエンド機器、通信機器の分野をカバーしている。

中国のeコマース大手、JD.comは、マスコットであるJD Joyの氷の彫刻も展示した。2019年7月、JD.comは4回目のFortune Global 500リスト入りをした。10億人以上のユーザーを擁する同社は、現在その文化と戦略のアップグレードを推進しつつある。

中国乳業大手のYili(伊利)はテーマパークに自社製品を展示した。Yili Group(伊利集団)のパン・ガン会長は「Yiliは開発の過程で国際化とイノベーションにとくに注意を払ってきた。高品質、高技術、高付加価値を備えたYili製品は、消費者から信頼を獲得してきた」と語った。

衛生陶器メーカーのJOMOOはビジターを魅了する氷の彫刻を制作した。継続的なイノベーションにより、JOMOOの年間売上高は100億元を超えた。

一部の由緒あるブランドもテーマパークに展示された。

National Brands Project of Xinhua News Agencyのために特別に建設されたこのテーマパークは3カ月以上存続する。

オリジナルリンクは以下を参照:https://en.imsilkroad.com/p/310466.html

ソース:Xinhua Silk Road Information Service

画像添付リンク:

http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=355626

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Xinhua Silk Road: China's national brand enterprises present at Harbin Ice-Snow World

PR82526

BEIJING, Jan. 15, 2020/PRNewswire=KYODO JBN/ --

24 Chinese national brand enterprises involved in the National Brands Project

of Xinhua News Agency made presence at a theme park of the 21st Harbin Ice-Snow

World in Heilongjiang Province.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20200114/2690220-1-a

By presenting various ice sculptures, the Chinese national brand enterprises

including Moutai, King's Luck, Xifeng, Chery, Brilliance Auto, Gree, JD.com,

Yili and JOMOO showed their products, services and enterprise cultures.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20200114/2690220-1-b

Moutai, a well-known liquor enterprise, made an ice sculpture of a fairy.

As a national brand, Moutai devotes to passing on Chinese cultural values

and taking social responsibilities.

King's Luck, owning three brands namely Guoyuan, Jinshiyuan and Gaogou, is a liquor

enterprise based in Jiangsu Province. According to Zhou Suming, chairman and general

manager of King's Luck, the company is committed to spreading the culture of baijiu,

the Chinese liquor.

An ice sculpture of a phoenix was presented by a liquor brand called Xifeng.

Zhang Zheng, chairman of Xifeng Group and Shaanxi Xifeng Liquor Co., Ltd., said

that Xifeng will maintain a good development trend by focusing on brand promotion,

product sales, management innovation, production and operation, structure adjustment,

transformation and upgrading.

Chery and Brilliance Auto made presence by showing ice sculptures of car models namely

Arrizo GX, Tiggo 8 and Brilliance V7. Chery, with the faith of serving the country

by developing auto industry, has provided nearly 50,000 jobs in China and over 10,000 jobs

in overseas countries and regions.

As a leading auto brand in Liaoning Province and a major independent auto brand of China,

Brilliance Auto is committed to providing consumers with the high-quality of products and

thoughtful service, and building a national economy car with world wisdom, introduced by

Yan Bingzhe, chairman of Brilliance Auto.

Meanwhile, Gree, China's electric appliance manufacturer, has built an experience area in

the theme park, showing its enterprise culture. Being sold in more than 160 countries and

regions, Gree's products cover the areas of home electronic appliances, high-end equipment

and communication equipment.

China's e-commerce giant JD.com also displayed an ice sculpture of its mascot, JD Joy.

In July 2019, JD.com had been listed in the Fortune Global 500 for the fourth time.

With more than 1 billion users, it is promoting the upgrade of its culture and strategy currently.

Yili, China's dairy giant, presented its products in the theme park. "During the development,

Yili has adhered to internationalization and innovation. Yili's products with high quality,

high technology and high value-added have won the trust from consumers," said Pan Gang,

chairman of Yili Group.

JOMOO, a sanitary ware manufacturer, made an ice sculpture attracting visitors.

Due to the continuous innovations, JOMOO's annual sales had exceeded 10 billion yuan.

Some time-honored brands are also showed in the theme park.

The theme park, specially built for the National Brands Project of Xinhua News Agency,

will stand for more than three months.

See the original link: https://en.imsilkroad.com/p/310466.html

SOURCE  Xinhua Silk Road Information Service

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プレスリリース添付画像

Participants of the theme park in the 21st Harbin Ice-Snow World.

The theme park for national brand enterprises in the 21st Harbin Ice-Snow World.

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